- importsource = "15372456-2009-03.txt"
- Artículo:
Design Considerations for Today's Online Learners: A Study of Personalized, Relationship-Based Social Awareness Information
- Autor:
Heo, Misook
- Página:
293
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 224629
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Context Awareness System for Online Learning: Design Based Research
- Autor:
Laffey, James
Amelung, Chris
Goggins, Sean
- Página:
313
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 224630
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
New Tools for an Ancient Craft: The Use of eCases in Chinese Medicine Education
- Autor:
Zhi-Xiu Lin
Lam, Paul
Wong, Alex
Ze-Bo Cen
- Página:
331
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 224631
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Case Study Analysis of Factors that Influence Attrition Rates in Voluntary Online Training Programs
- Autor:
Long, Lori
Dubois, Cathy
Faley, Robert
- Página:
347
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 224632
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Methods for Evaluating Learner Activities with New Technologies: Guidelines for the Lab@Future Project
- Autor:
Mwanza-Simwami, Daisy
Engeström, Yrjö
Amon, Tomaz
- Página:
361
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 224633
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo