- importsource = "173007-1991-03.txt"
- Artículo:
Persistence as an indicator of mastery motivation in young children with cognitive delays
- Autor:
Susan C- Hupp
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-03.txt
- Documento número 1569145
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A follow-up evaluation of the Houston parent-child development center: school performance
- Autor:
Dale L. Johnson
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-03.txt
- Documento número 1569146
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A comparison of emotional facial display by children with autism and typical preschoolers
- Autor:
Gail G. McGee
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-03.txt
- Documento número 1569147
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Parental needs: An educational life cycle perspective
- Autor:
Ellen D’Amato
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-03.txt
- Documento número 1569148
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Leadership for local interagency coordinating councils
- Autor:
Janet L. Morgan
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-03.txt
- Documento número 1569149
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo