- importsource = "173007-1991-04.txt"
- Artículo:
Linking theory to intervention practices with preschoolers and their families: Building program integrity
- Autor:
Patricia S. Miller
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-04.txt
- Documento número 1569158
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Linguistic production abilities of 3-year-old children born premature with low birth weight
- Autor:
Holly K. Craig
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-04.txt
- Documento número 1569159
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Concurrent validity of the griffiths’ Mental development scales with a population of children under 24 months
- Autor:
Mry E. McLean
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-04.txt
- Documento número 1569160
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mothers’ and fathers’ ratings of the benefits of early intervention services
- Autor:
Carole Christofk Upshur
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-04.txt
- Documento número 1569161
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers’ use strategies to facilitate the communication of preschool children with disabilities
- Autor:
Joanne Erwick Roberts
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-04.txt
- Documento número 1569162
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo