- importsource = "173007-2003-04.txt"
- Artículo:
Increasing peer-directed social-communication skills of children enrolled in head start
- Autor:
Lesley A. Craig-unkefer
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
25
- Número:
4
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-2003-04.txt
- Documento número 1569415
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A computer-assisted instruction phonological sensitivity program for preschool children at-risk for reading problems
- Autor:
Christopher J. Lonogan
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
25
- Número:
4
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-2003-04.txt
- Documento número 1569416
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching functional communications skills using augmentative and alternative communications in inclusive settings
- Autor:
Susan S. Johnson
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
25
- Número:
4
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-2003-04.txt
- Documento número 1569417
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Perspectives of early intervention professionals about culturally-appropriate practices
- Autor:
Hwa Lee
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
25
- Número:
4
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-2003-04.txt
- Documento número 1569418
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Family factors in the early development of children with Down syndrome
- Autor:
Ann Van Hooste
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
25
- Número:
4
- Periodo:
Verano 2003
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-2003-04.txt
- Documento número 1569419
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo