1. importsource = "19435916-1997-02.TXT"
Se encontraron 7 resultados.
Artículo:

Multimedia Projection: An Exploratory Study of Student perceptions regarding interest, organization, and clarity

Autor:

Yaverbaum Gayle J

Mukund Kulkarni

Cynthia Wood

Página:

139

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

6

Número:

2

Periodo:

Febrero 1997

ISSN:

19435916

SrcID:

19435916-1997-02.TXT

  • Documento número 1413025
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:55:37 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:55:37 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Predominant Initial and Review Patterns of Navigation in a fully constrained hypermedia hierarchy: an empirical study

Autor:

Beasley Robert E

Michael L. Waugh

Página:

155

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

6

Número:

2

Periodo:

Febrero 1997

ISSN:

19435916

SrcID:

19435916-1997-02.TXT

  • Documento número 1413026
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:55:37 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:55:37 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Understanding Navigation and Disorientation in Hypermedia learning environments

Autor:

Dias, Paulo,

Ana Paula Sousa

Página:

173

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

6

Número:

2

Periodo:

Febrero 1997

ISSN:

19435916

SrcID:

19435916-1997-02.TXT

  • Documento número 1413027
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:55:37 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:55:37 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Iterative Design and Usability Assessment of a Materials science

Autor:

Suni Ian

Susan M. Ross

Página:

187

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

6

Número:

2

Periodo:

Febrero 1997

ISSN:

19435916

SrcID:

19435916-1997-02.TXT

  • Documento número 1413028
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:55:37 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:55:37 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computerized Adaptive Tests and Formative Assessment

Autor:

Trentin, Guglielmo

Página:

201

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

6

Número:

2

Periodo:

Febrero 1997

ISSN:

19435916

SrcID:

19435916-1997-02.TXT

  • Documento número 1413029
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:55:37 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:55:37 p. m.
  • Enlace directo