- importsource = "19435916-2000-04.TXT"
- Artículo:
Individual Differences, Hypermedia Navigation, and Learning: An Empirical Study
- Autor:
Nigel Ford
Sherry Chen
- Página:
281
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2000
- ISSN:
19435916
- SrcID:
19435916-2000-04.TXT
- Documento número 1413052
- Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:56:06 p. m.
- Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:56:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Concept Mapping with Multimedia on the Web
- Autor:
Sherman R. Alpert
Keith Grueneberg
- Página:
313
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2000
- ISSN:
19435916
- SrcID:
19435916-2000-04.TXT
- Documento número 1413053
- Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:56:06 p. m.
- Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:56:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Students' and Teachers' Perceptions of Motivation and Learning Through the Use in Schools of Multimedia Encyclopaedias on CD-ROM
- Autor:
Jocelyn Wishart
- Página:
331
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2000
- ISSN:
19435916
- SrcID:
19435916-2000-04.TXT
- Documento número 1413054
- Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:56:06 p. m.
- Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:56:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Human-Computer Interaction (HCI) in Educational Environments: Implications of Understanding Computers As Media
- Autor:
Gary A. Berg
- Página:
347
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2000
- ISSN:
19435916
- SrcID:
19435916-2000-04.TXT
- Documento número 1413055
- Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:56:06 p. m.
- Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:56:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Online Discussions: A Survey of Advantages and Disadvantages Compared to Face to Face Discussions
- Autor:
Drew Tiene
- Página:
369
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2000
- ISSN:
19435916
- SrcID:
19435916-2000-04.TXT
- Documento número 1413056
- Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:56:06 p. m.
- Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:56:06 p. m.
- Enlace directo
- 1-5