- importsource = "1994-03TERS.txt"
- Artículo:
The relationship between computer related attitudes gender stereotyping of computer use.
- Autor:
Leslie J. Francis
- Página:
283
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
22
- Número:
3
- Periodo:
MARCH 1994
- SrcID:
1994-03TERS.txt
- Documento número 1474831
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:07:28 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:07:28 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computers in primary and secondary education: the interest of an individual teacher or a school policy?.
- Autor:
Tjeerd Plomp
- Página:
291
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
22
- Número:
3
- Periodo:
MARCH 1994
- SrcID:
1994-03TERS.txt
- Documento número 1474832
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:07:28 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:07:28 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development efficiency and effectiveness of alternative platforms for intelligent tutoring for the mobile subscriber radio telephone terminal.
- Autor:
Michael Sanders
- Página:
301
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
22
- Número:
3
- Periodo:
MARCH 1994
- SrcID:
1994-03TERS.txt
- Documento número 1474833
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:07:28 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:07:28 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A computer attitude scale for secondary students.
- Autor:
Valerie A. Clarke
- Página:
315
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
22
- Número:
3
- Periodo:
MARCH 1994
- SrcID:
1994-03TERS.txt
- Documento número 1474834
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:07:28 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:07:28 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A comparison of thee interactive media formats in an RTV DVI computer mediated lesson.
- Autor:
Mary B. Austin
- Página:
319
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
22
- Número:
3
- Periodo:
MARCH 1994
- SrcID:
1994-03TERS.txt
- Documento número 1474835
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:07:28 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:07:28 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-7