- importsource = "1996-05TERS.TXT"
- Artículo:
A low overhead technique for dynamic blackboarding using morphing technology.
- Autor:
Wayne Citrin
- Página:
189
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
26
- Número:
4
- Periodo:
MAY 1996
- SrcID:
1996-05TERS.TXT
- Documento número 1474864
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:08:56 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:08:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computer use in Korean schools: instruction and administration.
- Autor:
Miheon Jo
- Página:
197
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
26
- Número:
4
- Periodo:
MAY 1996
- SrcID:
1996-05TERS.TXT
- Documento número 1474865
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:08:56 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:08:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attitudes toward the go-to statement (or, hydrogen considered harmful).
- Autor:
W. Douglas Maurer
- Página:
207
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
26
- Número:
4
- Periodo:
MAY 1996
- SrcID:
1996-05TERS.TXT
- Documento número 1474866
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:08:56 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:08:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning basic concepts of telecommunications: an experiment in multimedia and learning.
- Autor:
Uma Nadarajan
- Página:
215
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
26
- Número:
4
- Periodo:
MAY 1996
- SrcID:
1996-05TERS.TXT
- Documento número 1474867
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:08:56 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:08:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gender, computers and other school subjects among Japanese and Swedish students.
- Autor:
Vasilios Makrakis
- Página:
225
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
26
- Número:
4
- Periodo:
MAY 1996
- SrcID:
1996-05TERS.TXT
- Documento número 1474868
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:08:56 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:08:56 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-6