- importsource = "1997-08TERS.TXT"
Se encontraron 4 resultados.
- Artículo:
Multiple representation for understanding data structures.
- Autor:
Venky Shankaraman
- Página:
11
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
29
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 1997
- SrcID:
1997-08TERS.TXT
- Documento número 1474890
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:12:09 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:12:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Distance education and the use of computers as instructional tools for systems development projects: a case study of the construction of expert systems.
- Autor:
Renee M. Wachter
- Página:
13
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
29
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 1997
- SrcID:
1997-08TERS.TXT
- Documento número 1474891
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:12:09 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:12:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Novices entering mathematics: the graphing calculator and distance learners.
- Autor:
W.D. Crowe
- Página:
25
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
29
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 1997
- SrcID:
1997-08TERS.TXT
- Documento número 1474892
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:12:09 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:12:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Girls teach themselves, and boys too: peer teaching in a computer based design and construction activity.
- Autor:
Laurie D. Edwards
- Página:
33
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
29
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 1997
- SrcID:
1997-08TERS.TXT
- Documento número 1474893
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:12:09 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:12:09 a. m.
- Enlace directo
- 1-4