- importsource = "1999-02HIG.TXT"
- Artículo:
Power and influence in higher education.
- Autor:
Edward A. Blackwell
Peter J. Cistone
- Página:
111
- Publicación:
HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
JUNE 1999
- SrcID:
1999-02HIG.TXT
- Documento número 1496034
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Moving 'social reform' to center stage: lessons from higher education in Ecuador.
- Autor:
Kenneth P. Jameson
- Página:
123
- Publicación:
HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
JUNE 1999
- SrcID:
1999-02HIG.TXT
- Documento número 1496035
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Systems thinking: a missing component in higher educational planning?.
- Autor:
Peter L. Galbraith
- Página:
141
- Publicación:
HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
JUNE 1999
- SrcID:
1999-02HIG.TXT
- Documento número 1496036
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How do they affect the choice by university researchers of the preferred funding source in the USA?.
- Autor:
Ronit Bogler
- Página:
159
- Publicación:
HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
JUNE 1999
- SrcID:
1999-02HIG.TXT
- Documento número 1496037
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quality evaluation in Brazil: a competency based approach?.
- Autor:
Alberto Amaral
Marlis Polidori
- Página:
177
- Publicación:
HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
JUNE 1999
- SrcID:
1999-02HIG.TXT
- Documento número 1496038
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-6