1. importsource = "1999-02HIG.TXT"
Se encontraron 6 resultados.
Artículo:

Power and influence in higher education.

Autor:

Edward A. Blackwell

Peter J. Cistone

Página:

111

Publicación:

HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733

Volúmen:

12

Número:

2

Periodo:

JUNE 1999

SrcID:

1999-02HIG.TXT

  • Documento número 1496034
  • Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
  • Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Moving 'social reform' to center stage: lessons from higher education in Ecuador.

Autor:

Kenneth P. Jameson

Página:

123

Publicación:

HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733

Volúmen:

12

Número:

2

Periodo:

JUNE 1999

SrcID:

1999-02HIG.TXT

  • Documento número 1496035
  • Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
  • Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Systems thinking: a missing component in higher educational planning?.

Autor:

Peter L. Galbraith

Página:

141

Publicación:

HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733

Volúmen:

12

Número:

2

Periodo:

JUNE 1999

SrcID:

1999-02HIG.TXT

  • Documento número 1496036
  • Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
  • Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How do they affect the choice by university researchers of the preferred funding source in the USA?.

Autor:

Ronit Bogler

Página:

159

Publicación:

HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733

Volúmen:

12

Número:

2

Periodo:

JUNE 1999

SrcID:

1999-02HIG.TXT

  • Documento número 1496037
  • Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
  • Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Quality evaluation in Brazil: a competency based approach?.

Autor:

Alberto Amaral

Marlis Polidori

Página:

177

Publicación:

HIGHER EDUCATION POLICY ISSN 09528733

Volúmen:

12

Número:

2

Periodo:

JUNE 1999

SrcID:

1999-02HIG.TXT

  • Documento número 1496038
  • Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
  • Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:04:04 p. m.
  • Enlace directo