1. importsource = "910201-2004-03-06.txt"
Se encontraron 33 resultados.
Artículo:

Hosted CRM is hot ... and so is "dynamic" CRM, a services-oriented approach to improvine customer service

Página:

8

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

7

Número:

3

Periodo:

Marzo 2004

ISSN:

91021

SrcID:

910201-2004-03-06.txt

  • Documento número 1435492
  • Actualizado el domingo, 1 de noviembre de 2020 06:20:39 p. m.
  • Creado el domingo, 1 de noviembre de 2020 06:20:39 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Nurturing corporate wealth from information assets is the focus of BI and data warehousing in 2004

Autor:

Richard Hackathorn

Página:

10

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

7

Número:

3

Periodo:

Marzo 2004

ISSN:

91021

SrcID:

910201-2004-03-06.txt

  • Documento número 1435493
  • Actualizado el domingo, 1 de noviembre de 2020 06:20:39 p. m.
  • Creado el domingo, 1 de noviembre de 2020 06:20:39 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Analytic accuracy and precision will make or break real-time decision-support systems

Autor:

Seth Grimes

Página:

12

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

7

Número:

3

Periodo:

Marzo 2004

ISSN:

91021

SrcID:

910201-2004-03-06.txt

  • Documento número 1435494
  • Actualizado el domingo, 1 de noviembre de 2020 06:20:39 p. m.
  • Creado el domingo, 1 de noviembre de 2020 06:20:39 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Kimball. Bus architecture and the Corporate Information Factory: What are the fundamental differences?

Autor:

Margy Ross

Ralph Kimball

Página:

16

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

7

Número:

3

Periodo:

Marzo 2004

ISSN:

91021

SrcID:

910201-2004-03-06.txt

  • Documento número 1435495
  • Actualizado el domingo, 1 de noviembre de 2020 06:20:39 p. m.
  • Creado el domingo, 1 de noviembre de 2020 06:20:39 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Resolve Customer Data Inconsistency. The conflict must end: To provide strategically important customer sales, marketing, and service, your organization must get past the turf battles and establish solid, timely, and high-quality customer data

Autor:

Anil Glipta

Página:

20

Publicación:

Intelligent Enterprise

Volúmen:

7

Número:

3

Periodo:

Marzo 2004

ISSN:

91021

SrcID:

910201-2004-03-06.txt

  • Documento número 1435496
  • Actualizado el domingo, 1 de noviembre de 2020 06:20:39 p. m.
  • Creado el domingo, 1 de noviembre de 2020 06:20:39 p. m.
  • Enlace directo