- importsource = "91021-2001-10-24.txt"
- Artículo:
One Face Per Customer. Want to differentiate your business from the competition? Optimizing every interaction across every chanel and touchpoint should be your ultimate goal
- Autor:
Mark Smith
- Página:
28
- Publicación:
Intelligent Enterprise
- Volúmen:
4
- Número:
16
- Periodo:
Octubre 2001
- ISSN:
91021
- SrcID:
91021-2001-10-24.txt
- Documento número 1435185
- Actualizado el domingo, 1 de noviembre de 2020 06:09:50 p. m.
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- Enlace directo
- Artículo:
Future Tense. Datamining can help you identify and exploit time-to-market opportunities quickly. However, you have to understand the impact of current business decisions first.
- Autor:
J. T. Llehman
- Página:
36
- Publicación:
Intelligent Enterprise
- Volúmen:
4
- Número:
16
- Periodo:
Octubre 2001
- ISSN:
91021
- SrcID:
91021-2001-10-24.txt
- Documento número 1435186
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- Artículo:
Enterprise Foundation. The competition between Oracle and IBM DB2 in the B1 platform area - with Microsoft entering the field of view – is increasingly heated. As you’ll read here, feature-by-feature comparisons are rarely useful.
- Autor:
Tim Quinlan
- Página:
42
- Publicación:
Intelligent Enterprise
- Volúmen:
4
- Número:
16
- Periodo:
Octubre 2001
- ISSN:
91021
- SrcID:
91021-2001-10-24.txt
- Documento número 1435187
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- Artículo:
Editor’s Page. Running into each other’s arms.
- Página:
6
- Publicación:
Intelligent Enterprise
- Volúmen:
4
- Número:
16
- Periodo:
Octubre 2001
- ISSN:
91021
- SrcID:
91021-2001-10-24.txt
- Documento número 1435188
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- Artículo:
News & Analysis. Adding weather intelligence to supply chain planning... B1 and biometric technology... What’s in store for retail technology.
- Página:
8
- Publicación:
Intelligent Enterprise
- Volúmen:
4
- Número:
16
- Periodo:
Octubre 2001
- ISSN:
91021
- SrcID:
91021-2001-10-24.txt
- Documento número 1435189
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