1. importsource = "03601315-2008-03.txt"
Se encontraron 99 resultados.
Artículo:

An analysis of peer interaction patterns as discoursed by on-line small group problem-solving activity

Autor:

Chen-Chung Liu

Chin-Chung Tsai

Página:

627

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

3

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-03.txt

  • Documento número 92639
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Electronic delivery of lectures in the university environment: An empirical comparison of three delivery styles

Autor:

Julia E. Stephenson

Clifford Brown

Darren K. Griffin

Página:

640

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

3

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-03.txt

  • Documento número 92640
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From Dewey to Gates: A model to integrate psychoeducational principles in the selection and use of instructional technology

Autor:

M.F. Salinas

Página:

652

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

3

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-03.txt

  • Documento número 92641
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A design to promote group learning in e-learning: Experiences from the field

Autor:

Pei-Chen Sun

Hsing Kenny Cheng

Tung-Chin Lin

Feng-Sheng Wang

Página:

661

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

3

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-03.txt

  • Documento número 92642
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Online discussion processes: Effects of earlier messages’ evaluations, knowledge content, social cues and personal information on later messages

Autor:

Gaowei Chen

Ming Ming Chiu

Página:

678

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

50

Número:

3

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-03.txt

  • Documento número 92643
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo