- importsource = "03601315-2010-09.txt"
- Artículo:
Fostering collaborative learning in Second Life: Metaphors and affordances
- Autor:
Konstantinidis Andreas
Thrasyvoulos Tsiatsos
Theodouli Terzidou
Andreas Pomportsis
- Página:
603
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983965
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An integrated decision model for evaluating educational web sites from the fuzzy subjective and objective perspectives
- Autor:
Tony Cheng-Kui Huang
Chih-Hong Huang
- Página:
616
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983966
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using ubiquitous games in an English listening and speaking course: Impact on learning outcomes and motivation
- Autor:
Tsung-Yu Liu
Yu-Ling Chu
- Página:
630
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983967
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Instruments to explore blended learning: Modifying a method to analyse online communication for the analysis of face-to-face communication
- Autor:
Bas A. de Leng
Diana H.J.M. Dolmans
H.(Jeroen) H.L.M. Donkers
Arno M.M. Muijtjens
Cees P.M. van der Vleuten
- Página:
644
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983968
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design exemplars for synchronous e-learning: A design theory approach
- Autor:
Stefan Hrastinski
Christina Keller
Sven A. Carlsson
- Página:
652
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 983969
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo