1. importsource = "03601315-2010-01.txt"
Se encontraron 152 resultados.
Artículo:

A study of learning performance of e-learning materials design with knowledge maps

Autor:

Ruey-Shiang Shaw

Página:

253

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

01

Periodo:

Enero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 637386
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Virtual communities in schools as tools to promote social capital with high schools students

Autor:

Manuela Tomai

Veronica Rosa

Minou Ella Mebane

Alessia D’Acunti

Página:

265

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

01

Periodo:

Enero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 637387
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Promoting conceptual change of learning sorting algorithm through the diagnosis of mental models: The effects of gender and learning styles

Autor:

Wilfred W.F. Lau

Allan H.K. Yuen

Página:

275

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

01

Periodo:

Enero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 637388
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A knowledge engineering approach to developing mindtools for context-aware ubiquitous learning

Autor:

Hui-Chun Chu

Gwo-Jen Hwang

Chin-Chung Tsa

Página:

289

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

01

Periodo:

Enero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 637389
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Enhancing Physical Education and Sport Science students’ self-efficacy and attitudes regarding Information and Communication Technologies through a computer literacy course

Autor:

Marina Papastergiou

Página:

298

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

01

Periodo:

Enero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 637390
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Enlace directo