- importsource = "03601315-2010-01.txt"
- Artículo:
A study of learning performance of e-learning materials design with knowledge maps
- Autor:
Ruey-Shiang Shaw
- Página:
253
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 637386
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Virtual communities in schools as tools to promote social capital with high schools students
- Autor:
Manuela Tomai
Veronica Rosa
Minou Ella Mebane
Alessia D’Acunti
- Página:
265
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 637387
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting conceptual change of learning sorting algorithm through the diagnosis of mental models: The effects of gender and learning styles
- Autor:
Wilfred W.F. Lau
Allan H.K. Yuen
- Página:
275
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 637388
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A knowledge engineering approach to developing mindtools for context-aware ubiquitous learning
- Autor:
Hui-Chun Chu
Gwo-Jen Hwang
Chin-Chung Tsa
- Página:
289
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 637389
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Enhancing Physical Education and Sport Science students’ self-efficacy and attitudes regarding Information and Communication Technologies through a computer literacy course
- Autor:
Marina Papastergiou
- Página:
298
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
01
- Periodo:
Enero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 637390
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
- Enlace directo