1. importsource = "03601315-2010-09.txt"
Se encontraron 129 resultados.
Artículo:

From participation to dropout: Quantitative participation patterns in online university courses

Autor:

Nicolae Nistor

Katrin Neubauer

Página:

663

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 983970
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring the cognitive loads of high-school students as they learn concepts in web-based environments

Autor:

Cheng-Chieh Chang

Fang-Ying Yang

Página:

673

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 983971
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning by generating vs. receiving instructional explanations: Two approaches to enhance attention cueing in animations

Autor:

Björn B. de Koning

Huib K. Tabbers

Remy M.J.P. Rikers

Fred Paas

Página:

681

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 983972
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computer-based feedback in linear algebra: Effects on transfer performance and motivation

Autor:

Gemma Corbalan

Fred Paas

Hans Cuypers

Página:

692

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 983973
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A web-based learning tool improves student performance in statistics: A randomized masked trial

Autor:

José A. González

Lluís Jover

Erik Cobo

Pilar Muñoz

Página:

704

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 983974
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Enlace directo