- isn = "1044789X"
- Artículo:
Embedded Systems. Optimizing MC68882 Code. The MC68882 floating-point coprocessor adds 46 instructions to the MC68020/030 32-bit microprocessor, substantially increasing the speed of floating-point calculations. Gary examines these instructions and finds certain to be faster than others.
- Autor:
Gary McGrath
- Página:
58
- Publicación:
Dr. Dobb's Journal
- Volúmen:
19
- Número:
6
- Periodo:
Junio 1994
- ISSN:
1044789X
- SrcID:
1044789X-1994-06.TXT
- Documento número 1430062
- Actualizado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:45:57 p. m.
- Creado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:45:57 p. m.
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- Artículo:
Features. Morphing 3-D Objects in C++. Glenn presents a C++ morphing program that simulates a "melting" effect (its reverse) on 3-D objects. The program which compiles runs on UNIX machines PCs the Amiga generates objects analogous to key frames in animation sequences.
- Autor:
Glenn M. Lewis
- Página:
18
- Publicación:
Dr. Dobb's Journal
- Volúmen:
19
- Número:
7
- Periodo:
Julio 1994
- ISSN:
1044789X
- SrcID:
1044789X-1994-07.TXT
- Documento número 1430063
- Actualizado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
- Creado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
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- Artículo:
Generating Realistic Terrain. Realistic landscapes are the bread and butter of computer graphics. Robert shares a technique he calls "fault-generation" for simulating mountains and other geological features found in nature and it's fast!
- Autor:
Robert Krten
- Página:
26
- Publicación:
Dr. Dobb's Journal
- Volúmen:
19
- Número:
7
- Periodo:
Julio 1994
- ISSN:
1044789X
- SrcID:
1044789X-1994-07.TXT
- Documento número 1430064
- Actualizado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
- Creado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
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- Artículo:
3-D Texture Mapping. Texture mapping allows you to project a 2-D image or texture map onto a flat polygon that has been placed on a 3-D surface. Jeremy's program draws a rotating cube (the model) painted with three different texture maps.
- Autor:
Jeremy Spiller
- Página:
32
- Publicación:
Dr. Dobb's Journal
- Volúmen:
19
- Número:
7
- Periodo:
Julio 1994
- ISSN:
1044789X
- SrcID:
1044789X-1994-07.TXT
- Documento número 1430065
- Actualizado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
- Creado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
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- Artículo:
RAY: A Ray-tracing Program in C++. Alain uses C++ inheritance to create RAY a powerful ray-tracing program that performs hidden-surface removal, simulates shadow and semishadow effects to produce images of dazzling realism.
- Autor:
Alain Mangen
- Página:
40
- Publicación:
Dr. Dobb's Journal
- Volúmen:
19
- Número:
7
- Periodo:
Julio 1994
- ISSN:
1044789X
- SrcID:
1044789X-1994-07.TXT
- Documento número 1430066
- Actualizado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
- Creado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
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