1. isn = "1044789X"
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Embedded Systems. Optimizing MC68882 Code. The MC68882 floating-point coprocessor adds 46 instructions to the MC68020/030 32-bit microprocessor, substantially increasing the speed of floating-point calculations. Gary examines these instructions and finds certain to be faster than others.

Autor:

Gary McGrath

Página:

58

Publicación:

Dr. Dobb's Journal

Volúmen:

19

Número:

6

Periodo:

Junio 1994

ISSN:

1044789X

SrcID:

1044789X-1994-06.TXT

  • Documento número 1430062
  • Actualizado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:45:57 p. m.
  • Creado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:45:57 p. m.
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Artículo:

Features. Morphing 3-D Objects in C++. Glenn presents a C++ morphing program that simulates a "melting" effect (its reverse) on 3-D objects. The program which compiles runs on UNIX machines PCs the Amiga generates objects analogous to key frames in animation sequences.

Autor:

Glenn M. Lewis

Página:

18

Publicación:

Dr. Dobb's Journal

Volúmen:

19

Número:

7

Periodo:

Julio 1994

ISSN:

1044789X

SrcID:

1044789X-1994-07.TXT

  • Documento número 1430063
  • Actualizado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
  • Creado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
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Artículo:

Generating Realistic Terrain. Realistic landscapes are the bread and butter of computer graphics. Robert shares a technique he calls "fault-generation" for simulating mountains and other geological features found in nature and it's fast!

Autor:

Robert Krten

Página:

26

Publicación:

Dr. Dobb's Journal

Volúmen:

19

Número:

7

Periodo:

Julio 1994

ISSN:

1044789X

SrcID:

1044789X-1994-07.TXT

  • Documento número 1430064
  • Actualizado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
  • Creado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
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3-D Texture Mapping. Texture mapping allows you to project a 2-D image or texture map onto a flat polygon that has been placed on a 3-D surface. Jeremy's program draws a rotating cube (the model) painted with three different texture maps.

Autor:

Jeremy Spiller

Página:

32

Publicación:

Dr. Dobb's Journal

Volúmen:

19

Número:

7

Periodo:

Julio 1994

ISSN:

1044789X

SrcID:

1044789X-1994-07.TXT

  • Documento número 1430065
  • Actualizado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
  • Creado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
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RAY: A Ray-tracing Program in C++. Alain uses C++ inheritance to create RAY a powerful ray-tracing program that performs hidden-surface removal, simulates shadow and semishadow effects to produce images of dazzling realism.

Autor:

Alain Mangen

Página:

40

Publicación:

Dr. Dobb's Journal

Volúmen:

19

Número:

7

Periodo:

Julio 1994

ISSN:

1044789X

SrcID:

1044789X-1994-07.TXT

  • Documento número 1430066
  • Actualizado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
  • Creado el lunes, 5 de octubre de 2020 05:46:10 p. m.
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