- isn = "10453830"
- Artículo:
g, Jensen, and the Science of Mental Ability. The Scientific Study of General Intelligence: Tribute to Arthur R. Jensen
- Autor:
A Alexander Beaujean
- Página:
106
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 424351
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Meeting performance-based demands: Accountability in an intervention-based practicum
- Autor:
David W Barnett
Edward J Daly III
Ellen M Hampshire
Nancy Rovak Hines
- Página:
357
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
invierno 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-04.txt
- Documento número 1323715
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A preliminary examination of the relationship between exposure to community violence and academic functioning
- Autor:
Stacy Overstreet
Shawnee Braun
- Página:
380
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
invierno 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-04.txt
- Documento número 1323716
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of explicit timing on mathematics performance in second-grade caucasian and African American students
- Autor:
Katrina N Rhymer
Carlen Henington
Christopher H Skinner
E Joan Looby
- Página:
397
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
invierno 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-04.txt
- Documento número 1323717
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research design and methodology section: Measurement myths and misconceptions
- Autor:
Laura D Goodwin
William L Goodwin
- Página:
408
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
invierno 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-04.txt
- Documento número 1323718
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo