1. isn = "10453830"
Se encontraron 551 resultados.
Artículo:

g, Jensen, and the Science of Mental Ability. The Scientific Study of General Intelligence: Tribute to Arthur R. Jensen

Autor:

A Alexander Beaujean

Página:

106

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

20

Número:

1

Periodo:

primavera 2005

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2005-01.txt

  • Documento número 424351
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Meeting performance-based demands: Accountability in an intervention-based practicum

Autor:

David W Barnett

Edward J Daly III

Ellen M Hampshire

Nancy Rovak Hines

Página:

357

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

14

Número:

4

Periodo:

invierno 1999

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1999-04.txt

  • Documento número 1323715
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A preliminary examination of the relationship between exposure to community violence and academic functioning

Autor:

Stacy Overstreet

Shawnee Braun

Página:

380

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

14

Número:

4

Periodo:

invierno 1999

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1999-04.txt

  • Documento número 1323716
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of explicit timing on mathematics performance in second-grade caucasian and African American students

Autor:

Katrina N Rhymer

Carlen Henington

Christopher H Skinner

E Joan Looby

Página:

397

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

14

Número:

4

Periodo:

invierno 1999

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1999-04.txt

  • Documento número 1323717
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Research design and methodology section: Measurement myths and misconceptions

Autor:

Laura D Goodwin

William L Goodwin

Página:

408

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

14

Número:

4

Periodo:

invierno 1999

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1999-04.txt

  • Documento número 1323718
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Enlace directo