- isn = "10749039"
- Artículo:
Cognitive Modifiability of New Immigrant Adults
- Autor:
Alex Kozulin
- Página:
117
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Abril – junio 2009
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-02.txt
- Documento número 282471
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Discursive Psychology and Educational Technology: Beyond the Cognitive Revolution
- Autor:
Norm Friesen
- Página:
130
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Abril – junio 2009
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-02.txt
- Documento número 282472
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Demonstrating Professional Vision: The Work of Critique in Architectural Education
- Autor:
Gustav Lymer
- Página:
145
- Sección:
Articles
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Abril – junio 2009
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-02.txt
- Documento número 282473
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Taking Uptaking Up, or, A Deconstructionist “Ontology of Difference” and a Developmental One
- Autor:
David Kellogg
- Página:
172
- Sección:
Commentaries
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Abril – junio 2009
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-02.txt
- Documento número 282474
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Materializing Multiculturalism: Deconstruction and Cumulation in Teaching Language, Culture, and (Non) Identity Reflections on Roth and Kellogg
- Autor:
Katherine Richardson Bruna
- Página:
183
- Sección:
Commentaries
- Publicación:
Mind, Culture, and Activity: An International Journal
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Abril – junio 2009
- ISSN:
10749039
- SrcID:
10749039-2009-02.txt
- Documento número 282475
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:55:59 p. m.
- Enlace directo