- importsource = "00131784-2004-12.txt"
- Artículo:
The Rich Promise of Two-Way Immersion
- Autor:
Kathryn J. Lindholm-Leary
- Resumen:
Two-Way Bilingual Immersion Programs Go Beyond Language Proficiency to Give Students Academic Confidence and Broader Cultural Awareness
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2004-Enero 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-12.txt
- Documento número 1573319
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Third Language of Academic English
- Autor:
Jeff Zwiers
- Resumen:
Five Key Mental Habits Help English Language Learners Acquire the Language of School
- Página:
60
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2004-Enero 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-12.txt
- Documento número 1573320
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Students from Many Nations
- Autor:
Judy Abrams
Julia Ferguson
- Resumen:
Educators at the United Nations International School Share Insights from Working with Children from Around the World
- Página:
64
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2004-Enero 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-12.txt
- Documento número 1573321
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reading Supports for All
- Autor:
Jill Fitzgerald
Michael F. Graves
- Resumen:
The Complexities of Reading In a New Language Demand Complex Strategies
- Página:
68
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2004-Enero 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-12.txt
- Documento número 1573322
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
If I Said Something Wrong, I Was Afraid
- Autor:
Douglas B. Reeves
- Resumen:
Students give gentle advice to their teachers about how to best help them
- Página:
72
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2004-Enero 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-12.txt
- Documento número 1573323
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo