- importsource = "00131962-2013-03.txt"
- Artículo:
Digital Disturbances, Disorders, and Pathologies: A Discussion of Some Unintended Consequences of Technology in Higher Education
- Autor:
Noela A. Haughton
Kuo-Chuan (Martin) Yeh
- Página:
3
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
53
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 2013
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2013-03.txt
- Documento número 1026773
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design Heuristics in Academic, Corporate, and Military Instruction: More Similar than Different
- Autor:
Cindy S. York
Peggy A. Ertmer
- Página:
17
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
53
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 2013
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2013-03.txt
- Documento número 1026774
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teacher Support Is Just a Click Away! Creating an Interactive Resource Site for Today’s Teachers
- Autor:
Dina Brulles
Karen L. Brown
- Página:
25
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
53
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 2013
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2013-03.txt
- Documento número 1026775
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Inquiry Pedagogy and Smartphones: Enabling a Change in School Culture
- Autor:
Cathleen A. Norris
Elliot Soloway
- Página:
33
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
53
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 2013
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2013-03.txt
- Documento número 1026776
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Data-Mining and Predicting Academic Success: A Recommendation System for College Students
- Autor:
Leah Whitten
Anthony Sanders
- Página:
40
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
53
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 2013
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2013-03.txt
- Documento número 1026777
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:54 a. m.
- Enlace directo