- importsource = "00144029-1993-03.txt"
- Artículo:
Group evaluation: A collaborative, peer-mediated behavior management System
- Autor:
Spencer J. Lynch
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre 1992-Enero 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-03.txt
- Documento número 1633541
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adult adjustment among high school graduates with mild disabilities
- Autor:
Patricia L. Sitlington
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre 1992-Enero 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-03.txt
- Documento número 1633542
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning disabilities and social competence: A social ecological Perspective
- Autor:
J. Michael Coleman
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre 1992-Enero 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-03.txt
- Documento número 1633543
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Relationships among states’ fiscal and demographic data and the Implementation of P.L. 94-112
- Autor:
Margaret J. McLaughlin
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre 1992-Enero 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-03.txt
- Documento número 1633544
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Are special educators’ career paths special? Results from a 13-year Longitudinal study
- Autor:
Judith D. Singer
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre 1992-Enero 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-03.txt
- Documento número 1633545
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo