- importsource = "00144029-1993-04.txt"
Se encontraron 14 resultados.
- Artículo:
History strategy instruction: Problem-solution-effect analysis, Timeline, and vocabulary instruction
- Autor:
Diane Kinder
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
Febreo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-04.txt
- Documento número 1633550
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Transition from school to adulthood: Case studies of adults with Learning disabilities who dropped out of school
- Autor:
Stephen Liechtenstein
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
Febreo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-04.txt
- Documento número 1633551
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Who becomes an “At-risk” student? The predictive value of a Kindergarten screening battery
- Autor:
Maryann Roth
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
Febreo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-04.txt
- Documento número 1633552
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“I’ve counted jon”: transformational experiences of teachers educating students with disabilities
Michael F. Giangreco
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
Febreo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-04.txt
- Documento número 1633553
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo