- importsource = "00144029-1994-03.txt"
- Artículo:
Acceptability and feasibility of classroom-based social interaction interventions for young children disabilities
- Autor:
Samuel L. Odom
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-03.txt
- Documento número 1633587
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessment considerations in the evaluation of second-language learners: a case study
- Autor:
Naomi B. Schiff-Myers
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-03.txt
- Documento número 1633588
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Observations of students with learning disabilities in general education classroom
- Autor:
Ruth McIntosh
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-03.txt
- Documento número 1633589
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting social interaction between young children with hearing impairments and their peers
- Autor:
Shirin D. Antia
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-03.txt
- Documento número 1633590
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A response to Reynolds, Zetlin, and Wang’s “20/20 analysis: taking a close look at the margins”
- Autor:
Leslie C. Soodak
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre-Enero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-03.txt
- Documento número 1633591
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo