- importsource = "00144029-1995-04.txt"
Se encontraron 14 resultados.
- Artículo:
Communication versus compliance: African-American parents’ involvement in special education
- Autor:
Beth Harry
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1633633
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Follow-up of chi8ldren from academic and cognitive preschool curricula at age 9
- Autor:
Paulette E. Mills
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1633634
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A comment on “must instructionally useful performance assessment be based in the curriculum?”
- Autor:
Kenneth W. Howell
David G. Evans
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1633635
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Counterpoint: much ado about something(though we’re not sure it’s our article): a reply to Howell and Evans
- Autor:
Stanley L. Deno
Lynn S. Fuchs
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1633636
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo