1. importsource = "00144029-1995-04.txt"
Se encontraron 14 resultados.
Artículo:

Communication versus compliance: African-American parents’ involvement in special education

Autor:

Beth Harry

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

61

Número:

4

Periodo:

Febrero 1995

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1995-04.txt

  • Documento número 1633633
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Follow-up of chi8ldren from academic and cognitive preschool curricula at age 9

Autor:

Paulette E. Mills

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

61

Número:

4

Periodo:

Febrero 1995

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1995-04.txt

  • Documento número 1633634
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A comment on “must instructionally useful performance assessment be based in the curriculum?”

Autor:

Kenneth W. Howell

David G. Evans

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

61

Número:

4

Periodo:

Febrero 1995

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1995-04.txt

  • Documento número 1633635
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Counterpoint: much ado about something(though we’re not sure it’s our article): a reply to Howell and Evans

Autor:

Stanley L. Deno

Lynn S. Fuchs

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

61

Número:

4

Periodo:

Febrero 1995

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1995-04.txt

  • Documento número 1633636
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
  • Enlace directo