- importsource = "00144029-2000-02.txt"
- Artículo:
This Analysis Of The Gap Between Knowledge About Best Practices And Their Implementation Describes What Is Know About The Sustainability Of Research Based Practices And The Extent To Which Sustainability Can Be Expected Over Time
- Autor:
Sharon Vaughn
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-02.txt
- Documento número 1633769
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Finding From This National Survey On Health Care Procedures In Schools Raise Question About Service Delivery, Training, And Maintaining Appropriate Environmental For Students Needing Health Care Procedures
- Autor:
Kathryn Wolff Heller
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-02.txt
- Documento número 1633770
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Three Underlying Dynamics Are Proposed To Explain The Finding Of Increased Risk For Disability Among Continuances Defined By Poverty And Single Parent Families
- Autor:
Glenn T. Fujuira
Kiyoshi Yamaki
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-02.txt
- Documento número 1633771
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Family Coping And Adaptation For A Child With Cerebral Palsy Were Found To Be Related To Positive Family Appraisal, Support From Concerned Others, Spiritual Support, Personal Growth And Advocacy, And Positive Social Interactions
- Autor:
Shu-Li Lin
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-02.txt
- Documento número 1633772
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Revisions In Definitions Of Gifted Students And Several Interesting Aspects Of State Definitions Have Implications For Educators
- Autor:
Kristen R. Stephens
Frances A. Karnes
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-02.txt
- Documento número 1633773
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo