1. importsource = "00144029-2000-02.txt"
Se encontraron 18 resultados.
Artículo:

This Analysis Of The Gap Between Knowledge About Best Practices And Their Implementation Describes What Is Know About The Sustainability Of Research Based Practices And The Extent To Which Sustainability Can Be Expected Over Time

Autor:

Sharon Vaughn

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

Invierno 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-02.txt

  • Documento número 1633769
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Finding From This National Survey On Health Care Procedures In Schools Raise Question About Service Delivery, Training, And Maintaining Appropriate Environmental For Students Needing Health Care Procedures

Autor:

Kathryn Wolff Heller

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

Invierno 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-02.txt

  • Documento número 1633770
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Three Underlying Dynamics Are Proposed To Explain The Finding Of Increased Risk For Disability Among Continuances Defined By Poverty And Single Parent Families

Autor:

Glenn T. Fujuira

Kiyoshi Yamaki

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

Invierno 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-02.txt

  • Documento número 1633771
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Family Coping And Adaptation For A Child With Cerebral Palsy Were Found To Be Related To Positive Family Appraisal, Support From Concerned Others, Spiritual Support, Personal Growth And Advocacy, And Positive Social Interactions

Autor:

Shu-Li Lin

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

Invierno 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-02.txt

  • Documento número 1633772
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Revisions In Definitions Of Gifted Students And Several Interesting Aspects Of State Definitions Have Implications For Educators

Autor:

Kristen R. Stephens

Frances A. Karnes

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

Invierno 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-02.txt

  • Documento número 1633773
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Enlace directo