- importsource = "00178012-2002-07.txt"
- Artículo:
Who wouldn’t want loyal customer? Don’t they bring in all the profits? New research says no. Not all loyal customers are profitable, and many disloyal ones are highly valuable. A new approach to customer segmentation can tell you which customers are worth courting and how to make the most money serving them
- Autor:
Werner Reinartz
V. Kumar
- Página:
86
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-07.txt
- Documento número 1461537
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:14:21 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:14:21 a. m.
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- Artículo:
Change initiatives rarely work. The implementation is painful, the logistics are complex, and people want deeply not to change. Yet most organizations must change if they’re to stay alive. The tactics embodied within three interlinked campaigns -political, marketing, and military- can help pull it off
- Autor:
Larry Hirschhorn
- Página:
98
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-07.txt
- Documento número 1461538
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:14:21 a. m.
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- Artículo:
To do his job well, Dr. Bob Goldszer must stay on top of approximately 10,000 different diseases and syndromes, 3,000 medications, 1,100 laboratory tests, and many of the 400,000 articles added each year to the biomedical literature. Sounds almost impossible –but a new knowledge management system may be just what he and other knowledge workers need to keep up
- Autor:
Patrick M. Lencioni
- Página:
113
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-07.txt
- Documento número 1461539
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:14:21 a. m.
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- Artículo:
P.C. Vey poke fun at financial performance
- Autor:
Aaron Bacall
David Brown
Dave Carpenter
Scott Arthur Masear
- Página:
96
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-07.txt
- Documento número 1461540
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:14:21 a. m.
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- Artículo:
The enigma of CEO performance. A lot of CEOs look good on paper. But are the measures reliable?
- Página:
128
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-07.txt
- Documento número 1461541
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:14:21 a. m.
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