- importsource = "00178055-2008-03.txt"
- Artículo:
Unpacking the Placement of American Indian and Alaska Native Students in Special Education Programs and Services in the Early Grades: School Readiness as a Predictive Variable.
- Autor:
Hibel, Jacob
Faircloth, Susan C.
Farkas, George
- Página:
498
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 793698
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Capturing Authenticity, Transforming Perception: One Teacher's Efforts to Imp rove Her Students' Performance by Challenging Their Impressions of Self and Community.
- Autor:
Marinell, William H.
- Página:
529
- Sección:
Voices Inside Schools
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 793699
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The aesthetics of the oppressed/the theatre of urban: youth and schooling in dangerous times.
- Autor:
Rao, Radhika.
- Página:
549
- Sección:
Voices Inside Schools
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 793700
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Culturally specific pedagogy in the mathematics classroom: strategies for teachers of diverse students.
- Autor:
Jacqueline Leonard
- Página:
563
- Sección:
Voices Inside Schools
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 793701
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The power of parents: a critical perspective of bicultural parent involvement in public schools.
- Autor:
Edward M. Olivos
- Página:
565
- Sección:
Voices Inside Schools
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 793702
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
- Enlace directo