1. importsource = "00178055-2008-03.txt"
Se encontraron 24 resultados.
Artículo:

Unpacking the Placement of American Indian and Alaska Native Students in Special Education Programs and Services in the Early Grades: School Readiness as a Predictive Variable.

Autor:

Hibel, Jacob

Faircloth, Susan C.

Farkas, George

Página:

498

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

78

Número:

3

Periodo:

Fall 2008

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2008-03.txt

  • Documento número 793698
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Capturing Authenticity, Transforming Perception: One Teacher's Efforts to Imp rove Her Students' Performance by Challenging Their Impressions of Self and Community.

Autor:

Marinell, William H.

Página:

529

Sección:

Voices Inside Schools

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

78

Número:

3

Periodo:

Fall 2008

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2008-03.txt

  • Documento número 793699
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The aesthetics of the oppressed/the theatre of urban: youth and schooling in dangerous times.

Autor:

Rao, Radhika.

Página:

549

Sección:

Voices Inside Schools

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

78

Número:

3

Periodo:

Fall 2008

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2008-03.txt

  • Documento número 793700
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Culturally specific pedagogy in the mathematics classroom: strategies for teachers of diverse students.

Autor:

Jacqueline Leonard

Página:

563

Sección:

Voices Inside Schools

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

78

Número:

3

Periodo:

Fall 2008

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2008-03.txt

  • Documento número 793701
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The power of parents: a critical perspective of bicultural parent involvement in public schools.

Autor:

Edward M. Olivos

Página:

565

Sección:

Voices Inside Schools

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

78

Número:

3

Periodo:

Fall 2008

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2008-03.txt

  • Documento número 793702
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:02 a. m.
  • Enlace directo