- importsource = "00178055-2013-02.txt"
- Artículo:
The Importance of Still Teaching the iGeneration: New Technologies and the Centrality of Pedagogy
- Autor:
THOMAS M. PHILIP
ANTERO D. GARCIA
- Página:
300
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
83
- Número:
3
- Periodo:
verano 2013
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2013-02.txt
- Documento número 1082028
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
For Colored Kids Who Committed Suicide, Our Outrage Isn’t Enough: Queer Youth of Color, Bullying, and the Discursive Limits of Identity and Safety
- Autor:
Eric Darnell Pritchard
- Página:
320
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
83
- Número:
3
- Periodo:
verano 2013
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2013-02.txt
- Documento número 1082029
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Symposium: Teacher Effectiveness: The role of context
- Página:
346
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
83
- Número:
3
- Periodo:
verano 2013
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2013-02.txt
- Documento número 1082030
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rethinking Teacher Evaluation: A conversation about statistical Inferences and value-added models
- Autor:
KIMBERLEE CALLISTER EVERSON
ERIKA FEINAUER
RICHARD R. SUDWEEKS
- Página:
349
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
83
- Número:
3
- Periodo:
verano 2013
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2013-02.txt
- Documento número 1082031
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning from Teacher Observations: Challenges and opportunities posed by new teacher evaluation systems
- Autor:
Heather C. Hill
Pam Grossman
- Página:
371
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
83
- Número:
3
- Periodo:
verano 2013
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2013-02.txt
- Documento número 1082032
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:54 a. m.
- Enlace directo