- importsource = "00219584-1989-02.txt"
- Artículo:
Ion association, solubilities, and reduction potentials in aqueous solution
- Autor:
Steven O. Russo
George I. H. Hanania
- Página:
148
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-02.txt
- Documento número 242915
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student-made periodic table
- Autor:
Betsy St. John
Gordon Stevens
- Página:
154
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-02.txt
- Documento número 242916
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing a periodic table: A laboratory approach
- Autor:
Mary E. Irons
- Página:
155
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-02.txt
- Documento número 242917
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In pursuit of chemical literacy: A place for chemical reactions
- Autor:
Douglas Bond
- Página:
157
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-02.txt
- Documento número 242918
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Who does what in freshman lab? A survey
- Autor:
John V. Rund
Philip C. Keller
Steven L. Brown
- Página:
161
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-02.txt
- Documento número 242919
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:25 p. m.
- Enlace directo