- importsource = "00219584-2005-02.txt"
- Artículo:
From Masurium to Trinacrium: The Troubled Story of Element 43
- Autor:
Roberto Zingales
- Página:
221
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
32
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-02.txt
- Documento número 1669350
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemistry for Kids: Finding Chemical Anchors in the Kitchen
- Autor:
Liliana Haim
- Página:
228
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
32
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-02.txt
- Documento número 1669351
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Are We Serious about Preparing Chemists for the 21st Century Workplace or Are We Just Teaching Chemistry?
- Autor:
Sylvia Kerr
Olaf Runquist
- Página:
231
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
32
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-02.txt
- Documento número 1669352
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Industrial Chemistry Course That Optimizes the Value of Plant Tours
- Autor:
J. Stephen Hartman
- Página:
234
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
32
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-02.txt
- Documento número 1669353
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Qualitative Organic Analysis—In the Classroom and Laboratory
- Autor:
K. Thomas Finley
- Página:
240
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
32
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-02.txt
- Documento número 1669354
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:22 p. m.
- Enlace directo