- importsource = "00219584-2011-08.txt"
- Artículo:
Using the Activity Model of Inquiry To Enhance General Chemistry Students’ Understanding of Nature of Science
- Autor:
Sara C. Marchlewicz
Donald J. Wink
- Página:
1041
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-08.txt
- Documento número 248471
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Argument-Driven Inquiry: An Introduction to a New Instructional Model for Use in Undergraduate Chemistry Labs
- Autor:
Joi Phelps Walker
Victor Sampson
Carol O. Zimmerman
- Página:
1048
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-08.txt
- Documento número 248472
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Negligence Liability of K–12 Chemistry Teachers: The Need for Legal Balance and Responsible Action
- Autor:
Perry A. Zirkel
Marianne B. Barnes
- Página:
1057
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-08.txt
- Documento número 248473
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Kitchen Is Your Laboratory: A Research-Based Term-Paper Assignment in a Science Writing Course
- Autor:
Clinton D. Jones
- Página:
1062
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-08.txt
- Documento número 248474
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Incorporating Student-Designed Research Projects in the Chemistry Curriculum
- Autor:
Devin S. Iimoto
Kimberley A. Frederick
- Página:
1069
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-08.txt
- Documento número 248475
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:55 p. m.
- Enlace directo