- importsource = "00219584-2011-11.txt"
- Artículo:
The Influence of Group Discussion on Students’ Responses and Confidence during Peer Instruction
- Autor:
Bill J. Brooks
Milo D. Koretsky
- Página:
1477
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-11.txt
- Documento número 248586
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Clickers To Identify the Muddiest Points in Large Chemistry Classes
- Autor:
Daniel B. King
- Página:
1485
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-11.txt
- Documento número 248587
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing Metacognitive and Problem-Solving Skills through Problem Manipulation
- Autor:
Claire J. Parker Siburt
Ahrash N. Bissell
Richard A. Macphail
- Página:
1489
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-11.txt
- Documento número 248588
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing Problem-Solving Skills through Retrosynthetic Analysis and Clickers in Organic Chemistry
- Autor:
Alison B. Flynn
- Página:
1496
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-11.txt
- Documento número 248589
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Scent of Roses and Beyond: Molecular Structures, Analysis, and Practical Applications of Odorants
- Autor:
Albrecht Mannschreck
Erwin von Angerer
- Página:
1501
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-11.txt
- Documento número 248590
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo