1. importsource = "00219584-2014-01.txt"
Se encontraron 70 resultados.
Artículo:

Gaining Insights from a Case Study of High School Student Performance in Dual-Credit College Chemistry Courses

Autor:

Jacob White

Robert Hopkins, II

Denise Shockley

Página:

30

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

1

Periodo:

enero 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-01.txt

  • Documento número 249432
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Science Advancement through Group Engagement Program: Leveling the Playing Field and Increasing Retention in Science

Autor:

Donna M. Hall

Página:

37

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

1

Periodo:

enero 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-01.txt

  • Documento número 249433
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Comparison of the Usage of Tablet PC, Lecture Capture, and Online Homework in an Introductory Chemistry Course

Autor:

Kevin D. Revell

Página:

48

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

1

Periodo:

enero 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-01.txt

  • Documento número 249434
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Protein Structure and Function: An Interdisciplinary Multimedia-Based Guided-Inquiry Education Module for the High School Science Classroom

Autor:

Casey M. Bethel

Raquel L. Lieberman

Página:

52

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

1

Periodo:

enero 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-01.txt

  • Documento número 249435
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Benefits of a Game-Based Review Module in Chemistry Courses for Nonmajors

Autor:

Thomas W. Stringfield

Eugene F. Kramer

Página:

56

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

1

Periodo:

enero 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-01.txt

  • Documento número 249436
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
  • Enlace directo