- importsource = "00219584-2014-01.txt"
- Artículo:
Gaining Insights from a Case Study of High School Student Performance in Dual-Credit College Chemistry Courses
- Autor:
Jacob White
Robert Hopkins, II
Denise Shockley
- Página:
30
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
1
- Periodo:
enero 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-01.txt
- Documento número 249432
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Science Advancement through Group Engagement Program: Leveling the Playing Field and Increasing Retention in Science
- Autor:
Donna M. Hall
- Página:
37
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
1
- Periodo:
enero 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-01.txt
- Documento número 249433
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Comparison of the Usage of Tablet PC, Lecture Capture, and Online Homework in an Introductory Chemistry Course
- Autor:
Kevin D. Revell
- Página:
48
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
1
- Periodo:
enero 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-01.txt
- Documento número 249434
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Protein Structure and Function: An Interdisciplinary Multimedia-Based Guided-Inquiry Education Module for the High School Science Classroom
- Autor:
Casey M. Bethel
Raquel L. Lieberman
- Página:
52
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
1
- Periodo:
enero 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-01.txt
- Documento número 249435
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Benefits of a Game-Based Review Module in Chemistry Courses for Nonmajors
- Autor:
Thomas W. Stringfield
Eugene F. Kramer
- Página:
56
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
1
- Periodo:
enero 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-01.txt
- Documento número 249436
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo