1. importsource = "00219584-2014-08.txt"
Se encontraron 78 resultados.
Artículo:

Investigating Faculty Familiarity with Assessment Terminology by Applying Cluster Analysis To Interpret Survey Data

Autor:

Jeffrey R. Raker

Thomas A. Holme

Página:

1145

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

8

Periodo:

Agosto 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-08.txt

  • Documento número 249633
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Variation Theory with Metacognitive Monitoring To Develop Insights into How Students Learn from Molecular Visualizations

Autor:

Resa M. Kelly

Página:

1152

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

8

Periodo:

Agosto 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-08.txt

  • Documento número 249634
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Improving Students’ Understanding of Molecular Structure through Broad-Based Use of Computer Models in the Undergraduate Organic Chemistry Lecture

Autor:

Mike T. Springer

Página:

1162

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

8

Periodo:

Agosto 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-08.txt

  • Documento número 249635
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Development and Implementation of a Two-Semester Introductory Organic-Bioorganic Chemistry Sequence: Conclusions from the First Six Years

Autor:

Brian C. Goess

Página:

1169

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

8

Periodo:

Agosto 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-08.txt

  • Documento número 249636
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

3D Printed Molecules and Extended Solid Models for Teaching Symmetry and Point Groups

Autor:

Vincent F. Scalfani

Thomas P. Vaid

Página:

1174

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

8

Periodo:

Agosto 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-08.txt

  • Documento número 249637
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo