- importsource = "00219584-2014-08.txt"
- Artículo:
Investigating Faculty Familiarity with Assessment Terminology by Applying Cluster Analysis To Interpret Survey Data
- Autor:
Jeffrey R. Raker
Thomas A. Holme
- Página:
1145
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-08.txt
- Documento número 249633
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Variation Theory with Metacognitive Monitoring To Develop Insights into How Students Learn from Molecular Visualizations
- Autor:
Resa M. Kelly
- Página:
1152
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-08.txt
- Documento número 249634
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving Students’ Understanding of Molecular Structure through Broad-Based Use of Computer Models in the Undergraduate Organic Chemistry Lecture
- Autor:
Mike T. Springer
- Página:
1162
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-08.txt
- Documento número 249635
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development and Implementation of a Two-Semester Introductory Organic-Bioorganic Chemistry Sequence: Conclusions from the First Six Years
- Autor:
Brian C. Goess
- Página:
1169
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-08.txt
- Documento número 249636
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
3D Printed Molecules and Extended Solid Models for Teaching Symmetry and Point Groups
- Autor:
Vincent F. Scalfani
Thomas P. Vaid
- Página:
1174
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-08.txt
- Documento número 249637
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo