1. importsource = "00219584-2014-10.txt"
Se encontraron 84 resultados.
Artículo:

iTube, YouTube, WeTube: Social Media Videos in Chemistry Education and Outreach

Autor:

David K. Smith

Página:

1594

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 249712
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Enhancing Graduate Student Communication to General Audiences through Blogging about Nanotechnology and Sustainability

Autor:

Lee M. Bishop

Ayesha S. Tillman

Franz M. Geiger

Página:

1600

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 249713
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Graduate Student Outreach: Model of a One-Day “Chemistry Camp” for Elementary School Students

Autor:

Joseph D. Houck

Natalie K. Machamer

Karla A. Erickson

Página:

1606

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 249714
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Offering Community Engagement Activities To Increase Chemistry Knowledge and Confidence for Teachers and Students

Autor:

Joyce D. Sewry

Sarah R. Glover

Timothy G. Harrison

Página:

1611

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 249715
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cooperative and Inquiry-Based Learning Utilizing Art-Related Topics: Teaching Chemistry to Community College Nonscience Majors

Autor:

Tirandai Hemraj-Benny

Ian Beckford

Página:

1618

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 249716
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo