- importsource = "00219584-2014-10.txt"
- Artículo:
iTube, YouTube, WeTube: Social Media Videos in Chemistry Education and Outreach
- Autor:
David K. Smith
- Página:
1594
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 249712
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Enhancing Graduate Student Communication to General Audiences through Blogging about Nanotechnology and Sustainability
- Autor:
Lee M. Bishop
Ayesha S. Tillman
Franz M. Geiger
- Página:
1600
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 249713
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Graduate Student Outreach: Model of a One-Day “Chemistry Camp” for Elementary School Students
- Autor:
Joseph D. Houck
Natalie K. Machamer
Karla A. Erickson
- Página:
1606
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 249714
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Offering Community Engagement Activities To Increase Chemistry Knowledge and Confidence for Teachers and Students
- Autor:
Joyce D. Sewry
Sarah R. Glover
Timothy G. Harrison
- Página:
1611
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 249715
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cooperative and Inquiry-Based Learning Utilizing Art-Related Topics: Teaching Chemistry to Community College Nonscience Majors
- Autor:
Tirandai Hemraj-Benny
Ian Beckford
- Página:
1618
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 249716
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo