- importsource = "01430343-2000-03.txt"
- Artículo:
School Psychology and special education in Mexico: An introduction for practioners
- Autor:
Robert L. Rhodes
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1634583
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quality and Quantity of friendship: students’ and teachers’ perceptions
- Autor:
Tali Heiman
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1634584
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Levels and demographic correlates of adolescent life satisfaction reports
- Autor:
E. Scott Huebner
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1634585
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparison of the revised and original versions of the Bayley scales of infant development
- Autor:
Sandra G. Gagnon
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1634586
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cognitive deficits underling learning disabilities: research perspectives from the United States
- Autor:
George Stanford
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1634587
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo