1. importsource = "01430343-2000-03.txt"
Se encontraron 16 resultados.
Artículo:

School Psychology and special education in Mexico: An introduction for practioners

Autor:

Robert L. Rhodes

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

21

Número:

3

Periodo:

Agosto 2000

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-2000-03.txt

  • Documento número 1634583
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Quality and Quantity of friendship: students’ and teachers’ perceptions

Autor:

Tali Heiman

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

21

Número:

3

Periodo:

Agosto 2000

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-2000-03.txt

  • Documento número 1634584
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Levels and demographic correlates of adolescent life satisfaction reports

Autor:

E. Scott Huebner

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

21

Número:

3

Periodo:

Agosto 2000

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-2000-03.txt

  • Documento número 1634585
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparison of the revised and original versions of the Bayley scales of infant development

Autor:

Sandra G. Gagnon

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

21

Número:

3

Periodo:

Agosto 2000

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-2000-03.txt

  • Documento número 1634586
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cognitive deficits underling learning disabilities: research perspectives from the United States

Autor:

George Stanford

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

21

Número:

3

Periodo:

Agosto 2000

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-2000-03.txt

  • Documento número 1634587
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Enlace directo