1. importsource = "03054985-2007-05.txt"
Se encontraron 28 resultados.
Artículo:

Empowering the local through education? Exploring community-managed schooling in Nepal

Autor:

Stephen Carney

Mind Bista

Jytte Agergaard

Página:

611

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

5

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-05.txt

  • Documento número 1231821
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Personalisation: The emerging revised code of education

Autor:

David Hartley

Página:

629

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

5

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-05.txt

  • Documento número 1231822
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What should an index of school segregation measure

Autor:

Rebecca Allen

Anna Vignoles

Página:

643

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

5

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-05.txt

  • Documento número 1231823
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What does an index of school segregation measure? A commentary on Allen and Vignoles

Autor:

Stephen Gorard

Página:

669

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

5

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-05.txt

  • Documento número 1231824
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Private schools and the millennium development goal of universal primary education: a census and comparative Surrey in Hyderabad, India

Autor:

James Tooley

Pauline Dixon

S.V. Gomathi

Página:

539

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

5

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-05.txt

  • Documento número 770048
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Enlace directo