- importsource = "03054985-2009-01.txt"
- Artículo:
Funding for equity and success in English further education colleges, 1998-2003
- Autor:
Ozan Jaquette
- Página:
57
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-01.txt
- Documento número 632534
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Civic values and the subject matter of educational courses
- Autor:
Lindsay Paterson
- Página:
51
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-01.txt
- Documento número 632535
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cognitive neuroscience and education: unravelling the confusion
- Autor:
Noel Purdy; Hugh Morrison
- Página:
99
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-01.txt
- Documento número 632536
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Medicalised pupils: the case of ADD/ADHD
- Autor:
Kristjn Kristjnsson
- Página:
111
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-01.txt
- Documento número 632537
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Buying your way into college? Private tuition and the transition to higher education in Ireland
- Autor:
Emer Smyth
- Página:
1
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-01.txt
- Documento número 1231874
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:23 a. m.
- Enlace directo