- importsource = "03601315-2007-11.txt"
- Artículo:
Sessional, weekly and diurnal patterns of computer lab usage by students attending a regional University in Australia
- Autor:
Dirk H.R. Spennemann
John Atkinson
David Cornforth
- Página:
726
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 92587
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Tracing the development of teacher knowledge in a design seminar: Integrating content, pedagogy and technology
- Autor:
Matthew J. Koehler
Punya Mishra
Kurnia Yahya
- Página:
740
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 92588
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching CAD at the university: Specifically written or commercial software?
- Autor:
Ramón Rubio García
Javier Suárez Quirós
Ramón Gallego Santos
Pedro I. Álvarez Peñín
- Página:
763
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 92589
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Self-organising navigational support in lifelong learning: How predecessors can lead the way
- Autor:
José Janssen
Colin Tattersall
Wim Waterink
- Página:
781
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 92590
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluating Bayesian networks’ precision for detecting students’ learning styles
- Autor:
Patricio García
Analía Amandi
Silvia Schiaffino
- Página:
794
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 92591
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo