1. importsource = "03601315-2007-11.txt"
Se encontraron 88 resultados.
Artículo:

Sessional, weekly and diurnal patterns of computer lab usage by students attending a regional University in Australia

Autor:

Dirk H.R. Spennemann

John Atkinson

David Cornforth

Página:

726

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-11.txt

  • Documento número 92587
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Tracing the development of teacher knowledge in a design seminar: Integrating content, pedagogy and technology

Autor:

Matthew J. Koehler

Punya Mishra

Kurnia Yahya

Página:

740

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-11.txt

  • Documento número 92588
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching CAD at the university: Specifically written or commercial software?

Autor:

Ramón Rubio García

Javier Suárez Quirós

Ramón Gallego Santos

Pedro I. Álvarez Peñín

Página:

763

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-11.txt

  • Documento número 92589
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Self-organising navigational support in lifelong learning: How predecessors can lead the way

Autor:

José Janssen

Colin Tattersall

Wim Waterink

Página:

781

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-11.txt

  • Documento número 92590
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluating Bayesian networks’ precision for detecting students’ learning styles

Autor:

Patricio García

Analía Amandi

Silvia Schiaffino

Página:

794

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-11.txt

  • Documento número 92591
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo