1. importsource = "03601315-2009-02.txt"
Se encontraron 69 resultados.
Artículo:

Engaging college science students and changing academic achievement with technology: A quasi-experimental preliminary investigation

Autor:

Adam C. Carle

David Jaffee

Deborah Miller

Página:

376

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 92862
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using mobile learning to increase environmental awareness

Autor:

Huseyin Uzunboylu

Nadire Cavus

Erinc Ercag

Página:

381

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 92863
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

3D visualization types in multimedia applications for science learning: A case study for 8th grade students in Greece

Autor:

G. Korakakis

E.A. Pavlatou

J.A. Palyvos

N. Spyrellis

Página:

390

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 92864
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The reality of virtual schools: A review of the literature

Autor:

Michael K. Barbour

Thomas C. Reeves

Página:

402

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 92865
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The impact of media on collaborative learning in virtual settings: The perspective of social construction

Autor:

Shih-Wei Chou

Hui-Tzu Min

Página:

417

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

2

Periodo:

Febrero 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-02.txt

  • Documento número 92866
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo