- importsource = "03601315-2010-05.txt"
- Artículo:
Self-assessment and task selection in learner-controlled instruction: Differences between effective and ineffective learners
- Autor:
Danny Kostons
Tamara van Gog
Fred Paas
- Página:
932
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93098
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Socioeconomic differences in elementary students’ ICT beliefs and out-of-school experiences
- Autor:
Ioanna Vekiri
- Página:
941
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93099
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An investigation of student practices in asynchronous computer conferencing courses
- Autor:
Vanessa L. Peters
Jim Hewitt
- Página:
951
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93100
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using podcasts to support communication skills development: A case study for content format preferences among postgraduate research students
- Autor:
Bob Lawlor
Roisin Donnelly
- Página:
962
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93101
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Can interactive visualization tools engage and support pre-university students in exploring non-trivial mathematical concepts?
- Autor:
Hai-Ning Liang
Kamran Sedig
- Página:
972
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93102
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo