1. importsource = "03601315-2010-05.txt"
Se encontraron 126 resultados.
Artículo:

Self-assessment and task selection in learner-controlled instruction: Differences between effective and ineffective learners

Autor:

Danny Kostons

Tamara van Gog

Fred Paas

Página:

932

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 93098
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Socioeconomic differences in elementary students’ ICT beliefs and out-of-school experiences

Autor:

Ioanna Vekiri

Página:

941

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 93099
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An investigation of student practices in asynchronous computer conferencing courses

Autor:

Vanessa L. Peters

Jim Hewitt

Página:

951

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 93100
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using podcasts to support communication skills development: A case study for content format preferences among postgraduate research students

Autor:

Bob Lawlor

Roisin Donnelly

Página:

962

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 93101
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Can interactive visualization tools engage and support pre-university students in exploring non-trivial mathematical concepts?

Autor:

Hai-Ning Liang

Kamran Sedig

Página:

972

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 93102
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo