- importsource = "03601315-2011-02.txt"
- Artículo:
Conducting guided inquiry in science classes using authentic, archived, web-based data
- Autor:
Sedat Ucar
Kathy Cabe Trundle
- Página:
1571
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93275
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Online education as a toll good: An examination of the South Carolina virtual school program
- Autor:
Jonathan Rauh
- Página:
1583
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93276
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Framework for the evolution of acquiring knowledge modules to integrate the acquisition of high-level cognitive skills and professional competencies: Principles and case studies
- Autor:
Bruno Warin
Christophe Kolski
Mouldi Sagar
- Página:
1595
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93277
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluating the reliability and impact of a quality assurance system for E-learning courseware
- Autor:
Yao-Ting Sung
Kuo-En Chang
Wen-Cheng Yu
- Página:
1615
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93278
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The educational affordances of blogs for self-directed learning
- Autor:
Judy Robertson
- Página:
1628
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93279
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo