1. importsource = "03601315-2011-02.txt"
Se encontraron 88 resultados.
Artículo:

Conducting guided inquiry in science classes using authentic, archived, web-based data

Autor:

Sedat Ucar

Kathy Cabe Trundle

Página:

1571

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93275
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Online education as a toll good: An examination of the South Carolina virtual school program

Autor:

Jonathan Rauh

Página:

1583

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93276
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Framework for the evolution of acquiring knowledge modules to integrate the acquisition of high-level cognitive skills and professional competencies: Principles and case studies

Autor:

Bruno Warin

Christophe Kolski

Mouldi Sagar

Página:

1595

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93277
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluating the reliability and impact of a quality assurance system for E-learning courseware

Autor:

Yao-Ting Sung

Kuo-En Chang

Wen-Cheng Yu

Página:

1615

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93278
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The educational affordances of blogs for self-directed learning

Autor:

Judy Robertson

Página:

1628

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93279
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo