1. importsource = "03601315-2013-03.txt"
Se encontraron 60 resultados.
Artículo:

Using clickers in class. The role of interactivity, active collaborative learning and engagement in learning performance

Autor:

Lorena Blasco-Arcas

Isabel Buil

Blanca Hernández-Ortega

Página:

102

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93667
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A multi-user remote academic laboratory system

Autor:

Arquimedes Barrios

Stifen Panche

Mauricio Duque

Página:

111

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93668
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Influence of group size on students' participation in online discussion forums

Autor:

Jungjoo Kim

Página:

123

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93669
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Factors influencing beliefs for adoption of a learning analytics tool: An empirical study

Autor:

Liaqat Ali

Mohsen Asadi

Dragan Gaševi?

Página:

130

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93670
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Locus of control, self-efficacy, and task value as predictors of learning outcome in an online university context

Autor:

Young Ju Joo

Kyu Yon Lim

Jiyeon Kim

Página:

149

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 93671
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo