1. importsource = "03601315-2013-04.txt"
Se encontraron 76 resultados.
Artículo:

The development and validation of an instrument for assessing college students' perceptions of faculty knowledge in technology-supported class environments

Autor:

Ching-Lin Shih

Hsueh-Hua Chuang

Página:

109

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 93697
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Fundamentals of the design and the operation of an intelligent tutoring system for the learning of the arithmetical and algebraic way of solving word problems

Autor:

David Arnau

Miguel Arevalillo-Herráez

Luis Puig

Página:

119

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 93698
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of computer-assisted comprehension training in less skilled comprehenders in second grade: A one-year follow-up study

Autor:

Anna Potocki

Jean Ecalle

Annie Magnan

Página:

131

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 93699
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of web-based interactive virtual tours on the development of prospective mathematics teachers' spatial skills

Autor:

Aytaç Kurtulu?

Página:

141

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 93700
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

ICT facilitated access to information and undergraduates' cheating behaviours

Autor:

John Trushell

Kevin Byrne

Nasima Hassan

Página:

151

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 93701
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo