- importsource = "03601315-2014-07.txt"
- Artículo:
Motivating factors in online language teacher education in southern Argentina
- Autor:
Darío Luis Banegas
Graciela I. Manzur Busleimán
- Página:
31
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93847
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Epistemic evaluation and comprehension of web-source information on controversial science-related topics: Effects of a short-term instructional intervention
- Autor:
Lucia Mason, Andrea Anahi Junyent
Maria Caterina Tornatora
- Página:
143
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93848
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of loneliness and differential usage of Facebook on college adjustment of first-year students
- Autor:
Donghee Yvette Wohn
Robert LaRose
- Página:
158
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93849
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Direct measures of digital information processing and communication skills in primary education: Using item response theory for the development and validation of an ICT competence scale
- Autor:
Koen Aesaert
Daniël van Nijlen
Ruben Vanderlinde
- Página:
168
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93850
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
It's not only what I think but what they think! The moderating effect of social norms
- Autor:
Sukanlaya Sawang
Yuan Sun
Siti Aisyah Salim
- Página:
182
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93851
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo