- importsource = "09636625-2012-05.txt"
- Artículo:
Seeking science information online: Data mining Google to better understand the roles of the media and the education system
- Autor:
Elad Segev and
Ayelet Baram-Tsabari
- Página:
813
- Publicación:
Public Understanding of science
- Volúmen:
21
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2012.
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-05.txt
- Documento número 1296728
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Measuring risk/benefit perceptions of emerging technologies and their potential impact on communication of public opinion toward science
- Autor:
Andrew R. Binder,
Michael A. Cacciatore,
Dietram A. Scheufele,
- Página:
830
- Publicación:
Public Understanding of science
- Volúmen:
21
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2012.
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-05.txt
- Documento número 1296729
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Influence in science dialogue: Individual attitude changes as a result of dialogue between laypersons and scientists
- Autor:
Theodore E. Zorn,
Juliet Roper,
C. Kay Weaver,
- Página:
848
- Publicación:
Public Understanding of science
- Volúmen:
21
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2012.
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-05.txt
- Documento número 1296730
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mapping the informal science education landscape: An exploratory study
- Autor:
John H. Falk,
Scott Randol,
Lynn D. Dierking
- Página:
865
- Publicación:
Public Understanding of science
- Volúmen:
21
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2012.
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-05.txt
- Documento número 1296731
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Engaging schools in the science of low-energy buildings
- Autor:
Fiona Charnley,
Paul Fleming,
Tony Dowsett,
- Página:
875
- Publicación:
Public Understanding of science
- Volúmen:
21
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2012.
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-05.txt
- Documento número 1296732
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo