1. importsource = "09636625-2012-05.txt"
Se encontraron 16 resultados.
Artículo:

Seeking science information online: Data mining Google to better understand the roles of the media and the education system

Autor:

Elad Segev and

Ayelet Baram-Tsabari

Página:

813

Publicación:

Public Understanding of science

Volúmen:

21

Número:

7

Periodo:

Octubre 2012.

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2012-05.txt

  • Documento número 1296728
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Measuring risk/benefit perceptions of emerging technologies and their potential impact on communication of public opinion toward science

Autor:

Andrew R. Binder,

Michael A. Cacciatore,

Dietram A. Scheufele,

Página:

830

Publicación:

Public Understanding of science

Volúmen:

21

Número:

7

Periodo:

Octubre 2012.

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2012-05.txt

  • Documento número 1296729
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Influence in science dialogue: Individual attitude changes as a result of dialogue between laypersons and scientists

Autor:

Theodore E. Zorn,

Juliet Roper,

C. Kay Weaver,

Página:

848

Publicación:

Public Understanding of science

Volúmen:

21

Número:

7

Periodo:

Octubre 2012.

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2012-05.txt

  • Documento número 1296730
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mapping the informal science education landscape: An exploratory study

Autor:

John H. Falk,

Scott Randol,

Lynn D. Dierking

Página:

865

Publicación:

Public Understanding of science

Volúmen:

21

Número:

7

Periodo:

Octubre 2012.

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2012-05.txt

  • Documento número 1296731
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Engaging schools in the science of low-energy buildings

Autor:

Fiona Charnley,

Paul Fleming,

Tony Dowsett,

Página:

875

Publicación:

Public Understanding of science

Volúmen:

21

Número:

7

Periodo:

Octubre 2012.

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2012-05.txt

  • Documento número 1296732
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo