- importsource = "10453830-2000-01.txt"
- Artículo:
Effectiveness of a multi-component treatment for improving mathematics fluency
- Autor:
Katrina N. Rhymer
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-01.txt
- Documento número 1634745
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research Design and Methodology Section Generalizability of oral reading fluency measures: application of G theory to curriculum-based measurement
- Autor:
John M.Hintze
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-01.txt
- Documento número 1634746
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Empirically Supported Interventions Section Empirically supported interventions: announcing a new standing section of School Psychology Quarterly
- Autor:
TYhomas R. Kratochwill
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-01.txt
- Documento número 1634747
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Empirically supported interventions and school Psychology: rationale and methodological issues-Part I
- Autor:
Karen Callan Stoiber
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-01.txt
- Documento número 1634748
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo