- importsource = "10453830-2001-02.txt"
- Artículo:
Assessing the social validity of behavioral interventions: A review of treatment acceptability measures
- Autor:
Cindy A Finn
Ingrid E Sladeczek
- Página:
176
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 593046
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A multiple-sequence variant of the multiple-baseline design: A strategy for analysis of sequence effects and treatment comparison
- Autor:
George H Noell
Frank M Gresham
- Página:
207
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 593047
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sometimes, two swallows do make a summer
- Autor:
Scott R McConnell
- Página:
222
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 593048
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
All interventions were not created equal: The case against an anything goes approach to psychotherapy
- Autor:
Karen Callan Stoiber
Dawn H S Reinemann
- Página:
229
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 593049
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers' perceptions of their relationships with students: Effects of child age, gender, and ethnicity of teachers and children
- Autor:
Elizabeth W Saft
Robert C Pianta
- Página:
125
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 1323729
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
- Enlace directo