1. importsource = "10453830-2001-02.txt"
Se encontraron 21 resultados.
Artículo:

Assessing the social validity of behavioral interventions: A review of treatment acceptability measures

Autor:

Cindy A Finn

Ingrid E Sladeczek

Página:

176

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

2

Periodo:

verano 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-02.txt

  • Documento número 593046
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A multiple-sequence variant of the multiple-baseline design: A strategy for analysis of sequence effects and treatment comparison

Autor:

George H Noell

Frank M Gresham

Página:

207

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

2

Periodo:

verano 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-02.txt

  • Documento número 593047
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Sometimes, two swallows do make a summer

Autor:

Scott R McConnell

Página:

222

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

2

Periodo:

verano 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-02.txt

  • Documento número 593048
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

All interventions were not created equal: The case against an anything goes approach to psychotherapy

Autor:

Karen Callan Stoiber

Dawn H S Reinemann

Página:

229

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

2

Periodo:

verano 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-02.txt

  • Documento número 593049
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teachers' perceptions of their relationships with students: Effects of child age, gender, and ethnicity of teachers and children

Autor:

Elizabeth W Saft

Robert C Pianta

Página:

125

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

2

Periodo:

verano 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-02.txt

  • Documento número 1323729
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:46:52 a. m.
  • Enlace directo