- importsource = "15372456-2009-02.txt"
- Artículo:
The Swiss Virtual Campus Project NAHRIS: Experiences from a Multidisciplinary E-Learning Project in the Natural Hazard and Risk Management Domain.
- Autor:
Lienert, Christophe
Bischof, Nicole
Hurni, Lorenz.
- Página:
209
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
abril- junio 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-02.txt
- Documento número 609342
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Self-Actualization and E-Learning: A Qualitative Investigation of University Faculty's Perceived Needs for Effective Online Instruction.
- Autor:
Oomen-Early, Jody
Murphy, Lynda.
- Página:
223
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
abril- junio 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-02.txt
- Documento número 609343
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessment Using Multi-Criteria Decision Approach for "Higher Order Skills" Learning Domains.
- Autor:
Ramakishnan, Sadhu Balasundaram
Ramadoss, alakrishnan.
- Página:
241
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
abril- junio 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-02.txt
- Documento número 609344
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do Entry Characteristics of Online Learners Affect Their Satisfaction?
- Autor:
Yukselturk, Erman.
- Página:
263
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
abril- junio 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-02.txt
- Documento número 609345
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Online Versus In-Class Courses: Learning-Style Assessment as an Advisement Tool.
- Autor:
Cicco, Gina.
- Página:
161
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
abril- junio 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-02.txt
- Documento número 1117205
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:35 a. m.
- Enlace directo